Printtaa tämä artikkeli Printtaa tämä artikkeli

Kesälomalle

Neptunetti toimii kesälläkin

Toivotan jäsenille ja lukijoille oikein hyvää kesää.  Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että neptunet olisi kesälomalla.

Sivuston toiminta jatkuu koko kesän kuten muulloinkin.  Päivitysten vauhti on tosin hiukan verkkaisempi kesäkuukausina ja varsinkin heinäkuussa.  Silloin neptunettiä päivitetään mobiiliyhteyksin avulla ja yhteysolosuhteet voivat vaihdella suurestikin.

Toivon kovasti, että aikaa jäisi kirjoittaa hiukan valokuvaamisesta ja videoista.  Nehän kuuluvat kesään jos mitkä. Ja sivustolla on ollut kovin vähän myös kevennyksiä.  Nekin sopivat uskoakseni mukaviin kesä- ja lomatunnelmiin.

Eikös tämä tietokone ja sen tekninen puoli ole asioita, joista itse kunkin kannattaa välillä olla lomalla.  Sitten on taas mukavampaa tulla ruudun tarjoamien ihmeellisyyksien maailmaan.  Jos välillä valokuvataan, videoidaan, luetaan kevennyksiä ja vaikka kalastetaan, niin välttyy ottamasta tietotekniikkaa aivan turhan vakavasti.  Toivottavasti ainakin kesällä tulee myös muistettua ihmisiä myös siten kuin pitääkin; nokakkain.

Tämä on tietotekniikkasivusto, jossa voi kysyä kaikkea tietokoneongelmista tai kommentoida esitettyjä asioita.  Myös maksuton neuvonta jatkuu koko kesän.  Samalla varauksella kuin yhteydenpito mobiilijärjestelmien avulla sujuu kaikissa sääolosuhteissa.  Ja heinäkuussa keskitytään kuvauksiin.

Kesän mittaan on siis luvassa tietotekniikka-asiaa ja vinkkejä kuten muulloinkin ja lisäksi toivon mukaan muutakin kesään sopivaa sisältöä.  Sivustoa kannattaa seurata aina kun siihen loma-aikana on tilaisuus.  RSS-syötteen tilaaminen voisi olla hyvä idea.  Niin saa helposti tiedon uusista jutuista. Lisäksi sivustolla on nykyisin – ensimmäistä kesää –  kätevä mobiiliversio, joka tuo sisällön mobiileihin. Siihen yhdistyy automaattisesti kun menet sivustolle puhelimen selaimella.

Hyvää kesää

Oikein virkistävää kesää ja hyviä lomia kaikille jäsenille ja lukijoille!

EmailFacebookTwitterGoogle+LinkedInShare

Tagit:

Yksi kommentti juttuun “Tiedote”

1. siberiantiger kirjoitti:

Kiitos samoin, hyvää ja rentouttavaa kesää !

Jätä kommentti

Voit käyttää näitä tageja: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>